Σύμφωνα με την καταγγελία που κυκλοφόρησε αρχικά στα social media και αναπαράχθηκε από πολλές ενηεμρωτικές ιστοσελίδες, ένα άτομο σε αμαξίδιο, με τη σύνοδο του, ταξίδευαν στο δρομολόγιο ferry boat από Θάσο για την Κεραμωτή Καβάλας μαζί με τα αυτοκίνητα γιατί, όπως αναφέρεται στην καταγγελία, δεν υπήρχε τρόπος να ανέβει το αμαξίδιο στον χώρο των επιβατών.
Στα social media δημοσιεύτηκε και μία άλλη καταγγελία, για άλλη εταιρία που πραγματοποιεί το ίδιο δρομολόγιο, και αφορούσε συμπεριφορά απέναντι σε καρδιοπαθή. Η συγκεκριμέμνη καταγγελία αφορούσε στο ferry boat «ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ» της εταιρείας ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ, και το δρομολόγιο από Κεραμωτή προς Θάσο,
Η εταιρία Thassos Link, απάντησε ότι το πλήρωμα του φέρι μπόουτ προσφέρθηκε να μεταφέρει το παιδί στο κλιματιζόμενο σαλόνι με χειροκίνητο καρότσι, το οποίο θα μετέφεραν οι ίδιοι (τα μέλη του πληρώματος) αλλά εκείνοι (το παιδί και η συνοδός του) αρνήθηκαν. (σχετικό ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ).
«Προσφέραμε καρέκλα στη συνοδό και παγωμένα νερά και στους δύο και τους τοποθετήσαμε σε σκιερό μέρος στο γκαράζ», ανέφερε για το περιστατικό η εταιρία.
Σε δεύτερη καταγγελία για την καρδιοπαθή και νεφροπαθή γυναίκα, η οποία επίσης έκανε το δρομολόγιο καθιστή στο γκαράζ, η εταιρία ανακοίνωσε ότι «δεν ενημερωθήκαμε ότι η κυρία επιθυμεί τη μεταφορά της στον επάνω όροφο» (σχετικό ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ).
Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Λιμένα 14, και το άρθρο 11, αναφορικά με τις υποχρεώσεις υπευθύνων φόρτωσης, οι «υπεύθυνοι φόρτωσης» εφαρμόζουν τις διατάξεις αυτού του κεφαλαίου και έχουν υποχρέωση να απαγορεύουν, μεταξύ άλλων την παραμονή στους χώρους οχημάτων και επίσκεψη επιβατών εκτός από τους οδηγούς τους κατά την είσοδο και έξοδο των οχημάτων.